Generali – wypowiedzenie ubezpieczenia OC

 

Wypełniony dokument wyślij korzystając z następujących metod:

 

>> Kurierem na adres:
Generali T.U. S.A.
Departament Sprzedaży Bezpośredniej
ul. Postępu 15B
02-676 Warszawa

Zamów kuriera do domu lub biura

>>Mailem na adres:  direct@generali.pl
lub centrumklienta@generali.pl
>>Faksem na numer: 22 543 08 90
>>U najbliższego Agenta

Pamiętaj o własnoręcznym podpisie na wypowiedzeniu.

Bez niego nie jest ono ważne!!!

Infolinia Generali   913 913 913

Szukasz nowego OC?

Skontaktuj się z naszym Agentem lub sprawdź na Porównywarce ubezpieczeń

 

Porównaj Swoje OC online  Znajdż Agenta

koniecco_001_white&red

skuteczne wypowiedzenie ubezpieczenia

Generali Polska jest częścią Grupy Generali, jednej z największych grup finansowo-ubezpieczeniowych, która od ponad 185 lat jest synonimem bezpieczeństwa i innowacyjności, zaspokajając zróżnicowane i wciąż zmieniające się potrzeby milionów Klientów na całym świecie.
W Polsce Grupa obecna jest od 1999 r. Stale buduje swoją siłę stawiając na zdywersyfikowany model biznesowy oparty na trzech kluczowych obszarach: ochronie majątku i życia Klientów indywidualnych, zarządzaniu oszczędnościami emerytalnymi oraz ubezpieczeniach korporacyjnych.
Firma stawia na długoterminową współpracę z Klientami kompleksowo chroniąc to, co najcenniejsze, na każdym etapie ich życia i rozwoju. Generali obserwując światowe trendy buduje ubezpieczenia przyszłości poprzez odpowiednie dostosowywanie się do zmian, które dotykają naszych Klientów i partnerów biznesowych każdego dnia.
NASZA WIZJA
OUR PURPOSE IS TO ACTIVELY PROTECT AND ENHANCE PEOPLE’S LIVES
  • Actively/Aktywnie: Odgrywamy aktywną i kluczową rolę, by dzięki ubezpieczeniom jakość życia ludzi ulegała znaczącej poprawie.
  • Protect/Chronimy: Istotą naszego działania jest to, co w ubezpieczeniach najważniejsze: zarządzanie i niwelowanie ryzyka w życiu osób prywatnych i instytucji.
  • Enhance/Doskonalimy: Generali angażuje się w budowanie wartości.
  • People/Ludzie: Troszczymy się o przyszłość i życie naszych klientów i współpracowników.
  • Lives/Życie: Ostatecznie, mamy wpływ na jakość życia ludzi: majątek, bezpieczeństwo, doradztwo oraz obsługa są na dłuższą metę kluczowe w polepszaniu wybranego przez klientów stylu życia.