Wypowiedzenie ubezpieczenia OC w mBank

 

Wypełniony dokument wyślij korzystając z następujących metod:

 

>> Kurierem na adres:
BRE Ubezpieczenia TUiR S.A.
ul. Ks. I. Skorupki 5
00-963 Warszawa

Zamów kuriera do domu lub biura

>>Mailem na adres: bok@breubezpieczenia.pl 
>>Faksem na numer: 22 444 70 70
>> Osobiście w jednej z naszych placówek
>>U najbliższego Agenta

Pamiętaj o własnoręcznym podpisie na wypowiedzeniu.

Bez niego nie jest ono ważne!!!

Infolinia mBank   801 300 800

Szukasz nowego OC?

Skontaktuj się z naszym Agentem lub sprawdź na Porównywarce ubezpieczeń

 

Porównaj Swoje OC online  Znajdż Agenta

koniecco_001_white&red

skuteczne wypowiedzenie ubezpieczenia

Ponad 27 lat temu rozpoczął działalność BRE Bank – jeden z pierwszych banków w Polsce specjalizujących się w obsłudze przedsiębiorstw. Przez lata bank budował swoje kompetencje w zakresie obsługi klientów korporacyjnych. W roku 1996 poszerzył swoją ofertę o usługi private banking, a w 2000 roku rozszerzył ją o bankowość detaliczną. Najpierw powstał internetowy mBank, a następnie operujący w tradycyjnym modelu bankowości MultiBank.
Korzystając z czterech marek, charakteryzujących się odrębną
ofertą i komunikacją, BRE Bank funkcjonował na polskim rynku
przez 17 lat. Ponad 6 lat temu bank pojawił się również w Czechach i na Słowacji, gdzie nadal jest obecny.
W 2013 r. organizacja skupiona na obsłudze różnych grup klientów – od ludzi młodych, poprzez mikroprzedsiębiorców, osoby zamożne, aż po największe korporacje – zdecydowała
o podkreśleniu swojego uniwersalnego charakteru przez przyjęcie jednej wspólnej marki – mBank.
W ten sposób jeden z największych banków w Polsce – mBank S.A. – który jest połączeniem wieloletnich doświadczeń czterech marek od 25 listopada 2013 r. rozpoczął kolejny rozdział swojej historii.
mBank. Zaczyna się od Ciebie – to nasza wizja banku przyszłości, skoncentrowanego na potrzebach klienta, potrafiącego właściwie je odczytywać i na nie odpowiadać. Jednocząc siły pod nazwą mBanku, postawiliśmy na markę najbardziej rozpoznawalną w Grupie, obsługującą miliony klientów w Polsce, Czechach i na Słowacji. Aby marka dotychczas kojarząca się przede wszystkim z innowacyjną bankowością elektroniczną stała się wspólna dla wszystkich klientów, postanowiliśmy ją odmienić.
W 2013 roku mBank zyskał nowe wartości i wygląd. Dzisiaj pod logo mBanku, przyjmującym różne barwy w zależności
od rodzaju oferty, mamy ambicję budować najbardziej przyjazny bank w Polsce. Bank będący blisko klienta i jego potrzeb.